उद्देश्य
रणनीति
१.पर्यटकीय गन्तव्य र उपजको विकास, विविधिकरण र प्रवर्द्धन गर्ने।
२.पर्यटन सेवा सुविधाको व्यवसायीकरण गरी अन्तर्राष्ट्रिय मापदण्ड तथा मान्यता अनुरुप स्तरीकरण गर्ने।
३. पर्यटकीय ब्राण्डिङ गरी विश्वमा प्रदेशको प्रचारप्रसार गर्ने ।
४. पर्यटकीय सेवा सुविधाको वृद्धि गरी पर्यटनलाई स्थानीय अर्थतन्त्र र रोजगारीसँग आवद्द गर्ने।
५. पर्यटकीय विकासमा पछि परेको तर सम्भावना राम्रो भएको क्षेत्रको पहिचान र विकासमा जोड दिने।
६. संस्थागत व्यवस्था, समन्वय र सहकार्य गर्ने।
७. भाषा, लिपी, संस्कृति कला तथा धार्मिक सम्पदाको संरक्षण र संवर्द्धन गर्ने ।